Interviu cu dl.Dan Sabau,fondator si proprietar al canisei de American Bulldog ,SJ Kids Kennels,Timisoara.

Posted: 22 Iunie 2014 by flaviusogor in american bulldog

1.De ce American Bulldog ?

Am văzut bulldog american în copilărie în fotografiile unui vecin, evreu dintr-o familie cu un trecut desfășurat pe mai multe continente. Nu am știut că este bulldog american ci doar că e bulldog. Îmi arătase pozele de familie fiindcă eu aveam un “cîine lup” și eram încîntat de “Colț Alb” dar nu prea înțelegeam cum de bulldogul din poveste era descris atît de fioros dar ce am văzut în acele fotografii de familie m-a lăsat mut și credeam că rasa aceea s-a transformat în totalitate în bulldogul englez.

Lasă un răspuns

