SJKids’ Fiona are pui cu Transilvanian Bulls’ Kimbo of Backyard

Posted: 30 Aprilie 2011 by Dan Sabău in american bulldog

Hello World!
Iată că a venit și vremea bucuriei pentru iubitorii de hybrid type din România.
Chiar în ajunul sărbătorii de Florii, Intrarea Domnului în Ierusalim, Fiona a puiat zece bulldogei care aduc mari speranțe pentru hybrid type.
Fiona o să împlinească patru ani în august iar monta această a fost îndelung așteptată. Am răscolit p[edigree, am urmărit cuiburi și iata că am decis că Transilvanian Bulls Kimbo of Backyard.
Am convingerea că linia atletică a Fionei care duce înainte masivitatea lui Thor și fibra lui Peanuts în combinatie cu masivitatea dovedită de urmașii lui Kimbo va dovedi că nu am greșit mizînd pe această alchimie a liniilor.
Dar cea mai importantă parte a acestei mize este caracterul. Peanuts cu Thor au transmis în Fiona tot ceea ce se poate vedea oricînd și ce a dovedit de pui pînă azi: curaj, limpezime și stapînire de sine. Urăsc ambulli isterici de parcă sînt fioroși de frică sau nebunie. Cred că asemenea exemplare nu fac cinste rasei. De aceea am ales pe Kimbo, care este încrezător si plin de calmul dat de curajul de a stapîni situația.
Primele poze cu puii pot fi văzute atît pe Dac Moloss Club, pe Animale.ro și pe PetGuide & Bull.

Dacă doriți să știți ancestorii acestor pui citiți pedigree-ul lor pe Pedigree Database.
Bineînțeles că în curînd voi prezenta pe îndelete puii, doar aici.
Cum se fac ambulii mari...

Comentarii
  1. mihai spune:

    Mult succes, e bine ca si cei seriosi sa se ocupe de rasele de caini, nu doar afaceristii! felicitari crescatorilor de american bulldog! Dupa ce se duce batranul meu prieten poate va caut.

Lasă un răspuns

