Concurs weight pulling in Romania!

Posted: 17 Aprilie 2011 by costin81 in ambull, amerbull, american bulldog, BullRoMania

Weight pulling-ul este unul dintre cele mai populare sporturi canine,iar bulldogul american este una dintre rasele care exceleaza la aceasta disciplina.De curand am aflat o veste buna legata de acest sport: se va organiza si la noi un concurs de wp,in incinta complexului Rin Tin Tin,pe 21 mai 2011,cu incepere de la ora 9:00.Deja si-au anuntat prezenta cativa bulldogi!!
Din cate am inteles inca nu se organizeaza sub forma unui examen de munca in care sa se poata titra cainii,insa se anunta a fi un eveniment interesant si un prim pas oficial in acest domeniu in Romania.
INSCRIERI :

http://www.dresaj.ro/mondioring.html
Felicitari organizatorilor si celor care au avut initiativa!

Comentarii
  1. Zoltan spune:

    Ca spectatori se poate veni? Si daca da…..cat ar fi intrarea ?

    Multumesc anticipat

    • costin81 spune:

      Concursul de tractiuni a fost anulat din pacate.Imi cer scuze ca nu am anuntat mai din timp pe blog.Azi am aflat si eu.

  2. Zoltan spune:

    Ok…merci de info

Lasă un răspuns

