A fost BullRoMania Timişoara 2008

Posted: 20 Mai 2008 by Dan Sabău in ambull, american bulldog, info
Etichete:

Gata! A fost BullRoMania Timişora 2008.
Lucrul despre care doar vorbeam ca despre un vis îndepărtat a trecut ca fulgerul.
Ne-am pus câinii noştrii lângă cei ai ungurilor, cehilor şi slovacilor. Am descoperit că deşi nu ne-am lăsat uşor bătuţi, mai avem ce munci pentru ca să avem bulldogi cu structura excepţională şi temperament pe măsură.
D-nul Eugen Szenaşi a făcut un test de temperament public prin care a demonstrat calităţile necizelate ale bulldogilor noştri care nu au beneficiat de vreun dresaj anterior şi a fost entuziasmat.

Două lucruri importante, ne-am întâlnit între noi prietenii despărţiti de sute de kilometri şi chiar mii şi am celebrat pentru prima data în România un erou al pasiunilor noastre:
BULLDOGUL AMERICAN.

Lasă un răspuns

