A puiat Peanuts

Posted: 29 August 2007 by Dan Sabău in info, poze

Peanuts a puiat, deci ambullii din România sunt cu 6 mai mulţi. Mai jos aveţi previzualizarea pedigreeului mititeilor.😀

Peanuts is a mother of six. So, there are six more american bulldogs in Romania.😀

Below you have a pedigree preview of that little fellows.



Pedigree for August 2MV2I Peanuts

American Bulldog

Previzualizare pedigree pui august 2007 din Thor şi Peanuts

Sire
DGM B
Sire
Di Gregorio’s Elrod Junior
Sire
Johnson’s Dozer Bruno
Sire
Johnson’s Machine Buckaroo
Dam
Johnson’s Sugar Doll 20
Dam
Dutchess Ellerbe
Sire
King Bruiser Bo #6
Dam
Burell’s Dark Eyes
Dam
DGR Mictek
Sire
Johnson’s Ch. Casper
Sire
Peeler’s Big Buck Britis
Dam
Peeler’s Miss Colletta Buck
Dam
Johnson’s Birulina
Sire
Dam
Dam
Peanuts
Sire
Bernardy’s Buster Boy
Sire
Clide Untouchables 44 Muse (NKC)
Sire
Rebel Rouiser 2000
Dam
Albidrez’s Cocoa
Dam
Bonnie Muse (NKC)
Sire
Big Boy
Dam
Jason’s Powder
Dam
Legion Star Light Star Bright
Sire
Legion’s Kid Rock
Sire
Villa Sturla’s Cyber Dyne
Dam
Legion’s Pentium Chip
Dam
Clark’s Bad Bonnie
Sire
Sure Grip’s Rattler
Dam
Clark’s Hurricane Belle



This pedigree page was built for free at SitStay.com

Comentarii
  1. Szervaczius Robert spune:

    O sa fie super puii , si cu un pedigree betoonn:) succes cu ei …

  2. Szervaczius Robert spune:

    Cu cat mai multi ambulii de calitate cu atat mai bine …:)

  3. Dan spune:

    Multam, pedigreeul e intr-adevar super.
    Happy bulldogging!

  4. Dan spune:

    Imi pare rau ca e doar pe patru generatii, tu stii ce caini nu au intrat au ramas pe afara in cazul acesta!!!!

  5. Greg Souza spune:

    Dan,

    Congratulations on your litter! I am looking forward to seeing more pictures of the puppies as they get older…

    Your friend in America,

    Greg

  6. Dan spune:

    Thank you Greg!
    As you know already this is my first bulldog litter, so I really need your encouragement.

  7. Marie Mason spune:

    Darling puppies! I have pictures of Bonnie, Clyde and Bernardy’s Buster Boy. Let me know if you’d like me to send. Bonnie & Clyde only had one litter of 7, and we have two of the litter, Atlas and Athena.
    – Marie in California, USA

  8. dansabau spune:

    Thank you for your visit, Marie!
    I am so glad you discovered us.
    I can wait to see those pictures!

  9. vali spune:

    Mda…. Eu sunt cel pe care am aduso pe „Peanuts” in tara din Calif. acu cativa ani si pe sora ei „Scooby”, un mascul „Charlie” (care din pacate are displasie) si o catea de la JDJ „Lucy”. Peanuts e o femela chiar reusita si produce bully type. De „Scooby” nu mai stiu nimic, dar ea era gen standard. Mi se pare interesant ca acum incepe sa fie umpic de interes in aceasta rasa. Bafta!
    PS- Marie, please don’t „pump up” the Bernardy’s. They were nothing but peddlers and went as far as even faking Buster’s hip scores. Not to mention that they destroyed „Star Light, Star Bright.” Just ask the folks at Legion. They (and I) celebrated the day the Bernardy’s got out of the AB scene. Buster’s breeding is questionable at best. That is why I gave away for FREE both Lucy and Peanuts.

  10. Dan Sabău spune:

    Hello Mr Vali, demult speram la întălnirea noastră. Te rog foloseste dan.c.sabau (at)gmail.com sa-mi scrii mai multe. Esti pionerul rasei in România şi un interviu cu tine ar fi istoric.
    Ce spui? Imi comunici pe e-mail-ul personal o adresa ca să tinem legătura?

    Peanuts este grozavă, îţi multumim pentru ea, nu este perfectă, dar transmite însusiri excelente iar tu, Valentin, ai avut intuitia de a vedea asta. Multam.
    Pe vremea cand noi jinduiam la bulldogii ungurilor, tu aveai in proprietate o calitate mai mare, felicitari!
    Te rog sa-mi comunici o adresa de e-mail.

  11. vali spune:

    Mersi frumos, Dan. Dar nu merit. Am dus cainii astia ptr mine in primul rand. Eram constient ca nu o sa primesc mii de dolari pe un AB pui aici. Lucy e favorita mea. Eu, personal, prefer 100% JDJ. Dar a fost un eveniment acu cativa ani care ma facut sa renunt la ei. Daca decid sa mai tin AB, o sa mai aduc o pereche de la „batranul din Summerville”, pentru mine si pentru prietenii mei in RO care au ca pasiune AB.
    Cu stima,
    Vali Beianu
    [edit admin] am şters adresa pentru a preveni culgerea ei în favoarea spamului.

  12. Dan Sabău spune:

    Vali, părerea mea este că ce ai scris nu face decât să întărească faptul că eşti vrednic de apreciere.
    Ai dreptate, în nici un caz, bulldogii nu sunt o afacere în România. Asta e bine în opinia mea pentru că tine departe o categorie de persoane care ar face mari daune rasei.

  13. vali spune:

    Sunt deacord. Din pacate situatia e revers in SUA. Mai ales dupa filmul „Homeward Bound.” Rasa a avut mult de suferit, acolo. Si pentru asta vreau ca cei din RO sa nu fie uimiti de „import SUA”. Si acolo se dau tepe la greu!!! Mai bine un ban in plus si de la o canisa cu reputatie. Opinia mea.

  14. vali spune:

    Apropo de calitate. Nu stiu toate canisele AB din SUA. Nu am cum. Dar cunosc cateva de calitate si ceva oameni buni legati de aceasta rasa. Dar am invatat cum sa „filtrez”. Daca considerati un caine din SUA, contactat-ma. Macar doar sa dau si eu cu opinia.

  15. Dan Sabău spune:

    Vali a scris:”Si pentru asta vreau ca cei din RO sa nu fie uimiti de “import SUA”. Si acolo se dau tepe la greu!!! Mai bine un ban in plus si de la o canisa cu reputatie. Opinia mea”
    Ai pus degetul pe rană. Aici există două tendinţe fie să cumpere pe bani puţin din străinătate, apoi să se fluture „import din…”, fie din snobism să ia o ţeapă, doar pentru că a luat pe bani grei fără documentare prealabilă şi garanţie fermă.

  16. Vali spune:

    Am contact doua cunostinte mai vechi; Jerry Jacobs (www.ambulldogs.net) si Paul Ciancio (www.pcwebsites.com/americanbulldog) sa vad daca au ceva ptr mine. Jerry si Paul sunt doi tipi super okay si poti sa ai incredere. Am invatat mult de la Paul.

  17. Dan spune:

    Ei! Ţi-a revenit elanul! Felicitări! Împreună, organizat, putem încerca să evităm lucrurile neplăcute prin care au trecut alţii înaintea celor din România.

  18. Vali spune:

    O canisa faina; http://www.clkambulldogs.com/ Sunt oameni de nota 10!

  19. Vali spune:

    Va-ti uitat pe site-urile de mai sus? Ce opinii aveti? Paul Ciancio de la Atomic are ceva ptr mine. I-mi place ptr ca toti cainii lu Paul sunt testati ptr HD de generatii. Eu un crescator foarte etic si rar are pui de vanzare.

  20. Vali spune:

    Okay, am ales. Acum sa vad cum stau cu $$$! Un pui din Bo si Sugar si unul din Bo si Gabby. Puteti sa vedeti pe: http://www.atomicamericanbulldogs.com
    Numai bine!

  21. Dan spune:

    Super site-urile!
    Ce veste! Felicitări!
    Ţine-ne informaţi!

  22. salutare
    intervin si eu aici pentru ca este nevoie de niste lamuriri la afirmatiile lui Beianu…..afirmatiii pe care dumnealui le-a facut inainte de a ma contacta si a se lamurii asupra unor aspecte.

  23. in primul rand asa este Charlie, Peanuts , Lucy si snoop sunt importati din USA de Vali Beianu….dar asta stiati toti cei interesati, nu a fost un secret cand am pomenut de provenienta cainilor mei….pentru ca acum Lucy si Snoop sunt in proprietatea mea si la un momentdat si celelalte exemplare au fost.
    Subiectul interventiei mele este afirmatia cum ca Charlie ar fi displazic……
    Eu l-am achizitionat de la o doamna din Deva ….care il luase de la Beianu…… imediat dupa achizitionare am facut 2 monte cu Lucy si Peanuts
    Ulterior avand unele suspiciuni si pentru ca am un ochi bun si pot aprecia ff bine un caine cu miscare buna am facut un test de displazie cu ajutorul dr M Nedelcu si a unui doc de la spitalul Deva….radiografia a aratat o uzura a soldului stang dar foarte important de retinut ca soldul prezenta inca mai bine de 50% inserare in cavitatea acetabulara……deci displazic e considerat un caine cu mai putin de 50%…..
    OK prea putin important…beianu stia probabil de asta de la Doc Nedelcu….ce nu stie el este faptul ca Charlie nu a mai montat dupa aceasta si mai mult datorita durerilor pe care le avea am hatarat sa-l adorm….asta acu aprox 1 an.
    deci Vali daca stiai altceva atunci probabil ca stiai ca e displazic de cand l-ai importat.

  24. salutari Dan
    si pentru ca pana acum eu nu am fost prezent aici trebuie sa te felicit pentru cuib
    Pentru a nu-mi mai da cu parerea doar dupa poze am sa spun doar ca am in curte o femela exceptionala atat fenotipic cat si din pct de vedere al calitatilor de lucru….asta e puiul din Peanuts si Thor.
    Eu unul am ajuns in punctul in care nu ma mai impresioneazade loc un caine doar daca stie sa stea frumos in ring….ok e frumos in poza dar nu l-as dorii in curte.
    Astfel ca temperamentul e cel putin la fel de important ca fenotipul
    Dan inca o data felicitari si ne vedem la expo

  25. Vali spune:

    Ca sa ma acuzi ca stiam ca charlie e displazic cand l-am importat e redicol! Am crezut ca am lamurit cu tine subiectul asta. Cu transport cu tot charlie a costat peste 2000 de dolari. Inseamna ca ai o impresie fff proasta despre mine daca crezi ca-si da atitia bani pe un caine displazic. Ca sa ma acuzi de asa ceva, e drept ofensiv. Mai mult, aberant. Nu inteleg de ce simti nevoia sa-mi ataci reputatia…

  26. dude…nu am facut decat sa lamuresc si sa raspund la afirmatia ta
    parerea mea despre tine o stii…ti-am scris-o…si e una doar de respect
    Eu ce sa mai zic atunci daca tu te simti atacat?
    Ai fost informat incorect sau cel putin incomplet si nu ar fi trebuit sa te folosesti de prima ocazie sa postezi pe net ce ai spus…atata tot

  27. mai bine zi ceva de puii din Peanuts produsi de Dan….stiu ca nu esti un fan hibrid…dar au iesit frumosi

  28. intra si pe http://www.molossclub.com acolo unde la forum gasesti subiectul American Bulldog si unde dezbatem rasa de exact 1 an.
    Jacobs Bo si multi altii care iti plac au fost intorsi pe toate partile acolo si s-au scris lucruri multe

  29. Vali spune:

    „probabil ca stiai ca e displazic de cand l-ai importat” – deci asta nu e okay sa declari. Marius mi-a zis ca fapt divers. El a fost prezent la toate importurile mele. Marius stie ca sunt fff (chiar fanatic) dur cand e vorba de calitate. Dupa ce am aflt de charlie, am contact-o pe tipa de la All American, s-a facut ca ploua. Dar din fericire nu mai creste AB’s! Mona ti-a cerut bani ptr charlie?! Ce shmechera! Vai, vai… of, of! Ce pot sa mai zic? Totusi, asi dori sa stiu daca charlie a avut diplazie hereditara sau dobandita? Cum am mai zis, e (sau era) dintr-o linie fff sanatoasa. Si stiu ca suririle ei au avut scoruri bune. Charlie avea numa vre-o 13 luni cand l-am luat eu si testele nu se prea fac inainte de virsta de 18-20 luni. O ricum, atat cu subiectul asta!

  30. ok……eu imi mentin parerea sincera ca nu era ereditara…..filmul este la mine si il vezi cu prima ocazie si te convingi….era doar uzura la soldul stang si nu ar fi fost motiv suficient sa nu mai reproduca…..insa cainele suferea evident desii ab indura multe
    Nici mie nu mi-a raspuns tipa cand i-am trimis poze cu Charlie si am intrebat-o de sanatate

  31. Vali spune:

    PS- mie mi sa spus (nu zic de cine) ca continui sa faci monte cu charlie chiar daca are dis. Dar, te vad prea dedicat ptr aceasta rasa sau la caini in general. Asa ca nu pot sa cred asa ceva. Vezi?! Asa e natura omului. Tot timpul sa creada ce-i mai rau! Stii vorba aia? „cu cati oameni cunosc mai mult, cu atat mai mult prefer cainii”

  32. Vali ce stii de Star Light Star Bright?
    hai ca tu esti cel mai in masura
    noi am lucrat 2 ani eu si 1 an Dan sa aflam tot ce stim despre Peanuts…..

  33. mare dreptate ai…insa Dr vet M edelcu te poate lamurii pt ca a fost acolo si in bratele mele Charlie a adormit
    banuiesc eu cine te-a informat…R…..ma rog ar fi destui ofticati…desii nu pe mine…pe viata asa in general
    las noi sa fim sanatosi si sa ne intelegem.
    Vezi tu ce incercam sa facem noi cu AB in Ro e putin altfel decat la orice alta rasa…..in primul rand ca si legatura intre oameni, ne mai si certam…ne mai si impacam….cu cat va creste nr nostru cu atat va fi mai greu…

  34. daca ne-ai fi avut alaturi acu cativa ani poate nu renuntai la ab…dar nu-i timpu pierdut

  35. ASP BAR incearca expo de AB si tu poti fi un foarte bun liant intre romani si arbitrii sau crescatori de afara….mare mare lucru….pe care nu il poti face asa pur si simplu cu bani…..pentru ca bani mai au si altii dar deageaba
    nu zici nimic de hibrizii lui Dan….hai macar asa ca si aspect nu ca si sange

  36. eu am mai spus e greu sa obtii un caine corect conformat, cu miscare buna si sanatoasa, cu temperament si fara tare de orice fel…..si de asta e foarte de apreciat

  37. Vali spune:

    Da e un cuib super. nu am nimic cu hibrids sau standard, normal. Dar prefer si sunt fan 100% JDJ. Bine, si 100% e ceva controversat. Adica, de exemplu, in ochii ARF Snoop e considerat un Johnson Bulldog. Dar daca intrebi 100% breeders, ei zic 97.5%, rest Painter. Dar daca de exemplu ai sa zic 100% linea dick the bruiser. Originalul DB nu are cum sa fie 100%. Deci. in afara de fani JDJ, toti zic ca nu exista 100%, nu are cum. Eu zic ca Johnson AB’s au suferit anumite infuzii ca sa ajunga cainii de azi. Dupa 50-60 de ani, poti sa zici ca e o rasa separata.

  38. no vezi despre asta vorbesc….chestii care nu le inveti de pe net ci vorbind direct cu americanu crescator
    Eu suntfoarte incantat de Snoop in mod special ca si temperament….imi place i ca e mare pt ca seamana cu J Big buck boomer LOL dar cel mai mult ma framanta faptul ca e mai subtire….mai atletic…insa cainele sa schimbat in ultima vreme, sa ingrosat si misca extraordinar…..nu am ce sa-i cer mai mult
    Sunt curios ce va reproduce si prima incercare va fi probabil cu Lucy anul asta….asa ca sa-i fac un pic de concurenta lui Dan…LOL

  39. Vali spune:

    Cred ca am o poza cu star. Un caine super care a fost ruinat de niste escroci. Star de fapt a fost inprumutata la cei care au facut monta cu Buster. Porma, 6 sapt dupa ce a fatat cuibul cu peanuts a „fost otravita de vecin”. Aiurea! Cainele a fost vandut, actele falsificate si Legion cu buza umflata! Mai mult, porma cei de la Legion au aflat ca scorurile PennHip lui buster au fost fasificate. Adica, au fost scorurile lui alt caine si pus numele lu buster pe ele. Aratau bine, ptr ca eu le-am vazut! Apropo, eu nu am vazuto personal pe star niciodata. Din pacate a fost „otravita” chiar inainte sa vin eu. Asa ca, un semn de intrebare e buster. Eu cred pedigriul lui si de el mi-a placut. Era chiar un caine fain. Dar ma mir ca Legion a fost deacor cu aceasta monta, ptr ca ei sunt strict standard. Eu zic ca peanuts cu Snoop ar fi o monta fff buna. Ar arata bine. Temperament… nu stiu.

  40. Vali spune:

    Eu zic sa faci o monta cu Lucy la ceva 100%. Daca vrei te asist. E unul in Anglia care are 100% buni. Si probabil ca accepta un pui sau doi ptr monta. Eu zic snoop cu peanuts… acolo sa vezi niste hibrizi!!! O sa produca mai bine decat charlie/ peanuts. Sau o monta: snoop cu fica (ch./ peanuts). Acolo sa vezi!!! Deaia vreau sa stiu daca HD-ul lui Charlie era sau nu dobandita.

  41. sigur sigur nu vom stii niciodata
    oricum ficele lui Charlie cu Peanuts nu vor reproduce decat dupa examenul de displazie…..in principal Angra ma intereseaza si la cum se misca si cat efort face nu cred sa fie problema.
    Bineanteles ca Snoop cu fiice gen Angra e una din combinatiile pe care mizez…insa mai am si surprize

  42. http://www.molossclub.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=765&start=270

    ute aici pe Angra ( Charlie x Peanuts )
    imi place rau…din ce in ce mai mult de ea….m-am obisnuit pana si cu urechile astea lol
    cu mana pe iinima spun ca Charlie a fost un caine cum o data in viata intalnesti si sincer la valoarea lui nu cred ca m-as fi oprit sa-l montez o data si sa incerc sa folosesc sangele lui in continuare.
    Sunt curios Vali ce zici de Angra

  43. Vali spune:

    E super faina si mie im-i plac urechile ei. Vorbesc serios. Plus am tendinta sa prefer buldogi cu peste 90% albi. Ea si cu Snoop? Dinamita!!! Greu o sa gasesti AB’s mai buni in Europa.

  44. happy happy
    la anu vedem si asta

  45. Vali spune:

    Apropo de mollossclub, am avut o tentativa sa ma integrez si eu pe site-ul lor. Am postat o poza cu o femela Fila de amea pe lant. Mama!!!! Au sarit toti pe mine ca chinui cainele. Cred ca m-am certat cu toti! Porma am zis bye, bye site. Vad ca crescatorii FCI sunt indobitociti ca cei AKC din SUA. Acu cativa ani am cerut la cumunitatea AB din sua sa ma sustina la recunoasterea FCI ptr AB. Ce mi sa dat peste nas! Si acum ma mai ustura! A auvut dreptate: „ce vrei? ca fci-ul sa distruga rasa cum a facut akc-ul cu bulldogul englez si altii”? Mare dreptate au avut!

  46. Vali spune:

    Plus nu uitati. AB’s pe care-i aveti sunt de clasa superiora chiar si in SUA!!! Asa ca sa nu subestimati ce aveti sau sa-i lasati pe alti „experti” sa va zica ca nu e asa. O sa fie multi carcotasi pe parcurs. Daca asi fi in locul vostru, ashi tine clubul asta mic si exclusiv. cum se zice: „calitate, nu cantitate.”

  47. Dan spune:

    Vali, mulţam pentru aprecierea cuibului. Relu, mulţam, sunt foarte fericit că Patch ţi-a mers la suflet.
    E primul pas în ceea ce priveşte dorinţele mele legate de AB.
    Criş are un rol important, de aceea îl urmăresc cu mare atenţie şi încerc să-i formez caracterul.
    În privinţa temperamentului, ma interesează curaj, dar nu agresivitate. Fizic doresc, forţă şi agiilitate pe fond sănătos.
    Despre FCI şi AB am putea posta comentarii aici:
    https://bulldogamerican.wordpress.com/2007/11/14/cac-derby-arad-11-noiembrie-2007/

  48. pai agresivitate necontrolata nu-si doreste nimeni….un caine curajos, babat are o doza de agresivitate…..care tre sa fie fix fix exact exact cat trebuie la un caine echilibrat si cu discernamant cum e american bulldogul….nimic mai mult

  49. Vali spune:

    Corect! Plus e diferenta mare intre un caine agresiv si cel vicios (vicious), sper ca m-am exprimat bine. Nu vreau sa fac pe shmecher-ul dar am plecat de mic in sua…

  50. Dan spune:

    Să deschid eu un articol despre FCI? Ce ce titlu ai vrea, Vali?

  51. Dan spune:

    Vicios e corect si in româneşte deşi nu are sferă semantică identică.
    Vicious implică răutate, vicios implică existanţa unei erori, sau a unei patimi.
    În cazul nostru putem spune despre un câine ca muşca pătimaş. ;D

Lasă un răspuns

